בן דהן: "מסכים להחליף עם ש"ס את הביטחון תמורת הדתות"

    אברהם זילבר 1 Comment on בן דהן: "מסכים להחליף עם ש"ס את הביטחון תמורת הדתות"
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הביטחון המיועד ח"כ אלי בן דהן מ'הבית היהודי' בראיון מפתיע למני גירא במהדורה המרכזית ב'קול חי': "כרגע אני עדיין סגן שר הדתות," מבהיר בן דהן "אנו ממתינים לאישור הממשלה בכדי שנוכל להתמנות לתפקיד סגן שר הביטחון, בנתיים אנו לומדים את התפקיד".

    על הליך מינוי רבני קהילות בזמן תפקידו במשרד הדתות אומר בן דהן "אחד הפרמטרים היא עדיפות לרב יוצא צבא, אך יש עוד פרמטרים שנלקחים בחשבון כמו גודל הקהילה ומיקומה, אין כל קשר בין עדיפות יוצא צבא לגובה השכר שיקבל רב כזה".

    בן דהן מפתיע בפנייה ליו"ר ש"ס אריה דרעי "אם יש לסיעת ש"ס קושי במציאת מועמד ראוי לתפקיד סגן בדתות, אני מוכן להחליף איתם ולקבל חזרה את התפקיד בתמורת הסגנות בביטחון שמיועדת עבורי, אמנם אינני מזלזל בתפקיד סגן שר הביטחון, אך הייתי שמח מאוד להחליף עם נציג ש"ס בתפקיד הדתות".

    גם בעניין שיתוף פעולה עם הסיעות החדיות בממשלה הבאה מפתיע בן דהן "אמירתי היא ברורה, אשמח לשת"פ עם הסיעות החרדיות בכל הנושאים הקרובים לכולנו, אני לא מעלה דרישות כדי להידבר, אני רק מחכה שהמילים הללו והרצון הכנה ייצאו גם מפי ראשי הסיעות החרדיות, או אז נוכל לעשות דברים טובים יחדיו למען הציבור החרדי". בטוח בן דהן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יפה אבל לא נירה כך שזה יקרה כמה הרב אריה דרעי נלחם על זה וברוך ה אצליח וימשיך בעזרת ה להגדיל תורה ולהדירה